zondag 9 maart 2014

Drukte bij de fotohut !



                                                                               eters vliegen af en aan.



de vetbol.

Mijn fotohut met daarvoor de voeder, drink en baddertafel is er klaar voor en tijdens het opbouwen ben ik al begonnen met voeren, vogelzaad, oud brood en eigengemaakte vetbollen dat lokte ze al naar deze plek.





                                                      klik op you tube voor groter beeld !



Om jullie een impressie te geven wat dat voer teweeg brengt heb ik bovenstaand filmpje gemaakt, het vliegt kris kras door elkaar maar hoe moet je dan een foto maken, waar moet je opletten ?


        Dat wil ik jullie in het volgende blog uit te leggen want het lijkt makkelijker dan je denkt !



Gr Michel



10 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de resultaten Michel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemachtig, dat zijn al een hoop vogels :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt klanten genoeg! Ben benieuw hoe het verder gaat! Heel leuk.
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker druk al! Nu de foto's nog ;-)

    Gr. René

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een veelbelovend begin Michel.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor het eerst op jou blog en nu al ........
    Ohhh Michel wat ben ik blij dat ik jou blog heb ontdekt , wat mooi zeg en jaloers makende hut , ik ben er weg van dat gaat wat worden de komende jaren , toppppp
    gr,
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begint er op te lijken dat in Aarle meer vogels zitten als in Helmond....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge Michel het hele bos komt op bezoek. Leuk de specht die uiteindelijk de pinda eruit weet te peuteren.Je kunt wel aan de slag. Veel succes en plezier.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a Taste.. :-))) Nice pic and video.. Regards from Spain.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...