zaterdag 27 september 2014

Zwart Wit

                                                                          voordat je ze weggooit !




Burlend edelhert


Even terug in het archief want tussen al mijn foto`s staan er ook verschillende die ik in het verleden heb omgezet naar zwart wit.
En omdat we bij onze plaatselijke fotowerkgroep "Kiek nou"al een paar maanden met dit onderwerp bezig zijn dacht ik laat ik er een een paar tonen aan mijn volgers.



Watervalletje



Welke soort ?



De foto`s die omgezet worden naar zwart wit zijn vaak foto`s die in kleur niet goed bevonden worden en met vele regelmaat in de prullenbak belanden. De echte zullen dit trouwens ontkennen.
Maar door de foto om te zetten naar zwart wit, wat met elk willekeurig bewerkingsprogramma mogelijk is, kan de foto door een druk op de knop een verrassend resultaat op leveren.

Zoals het edelhert, mysterieus in het donker weerterbos en het silhouet van een vogel boven op een betonpaal. Veel vogellaars weten welke het is en waar hij is genomen maar geloof niet dat iemand hem zo heeft omgezet.
Zelfs een troebele waterval komt tot rust !







Landschap  met molen de vogelenzang op de achtergrond




Koe
Geweizwammetje
Reiger



 Bijna elke foto is het proberen waard, maakt niet uit wat het onderwerp is, namelijk weggooien kan altijd nog !




Dansende muggen




Pinkersterbloem




Das


Het moet muggen, dat verdiend een bloemetje en das veel mooier dus probeer het ook eens voor dat je ze weg gooit.  Voor gevorderde er is ook een zwart wit (ja je leest het goed) kleuren filter dit schijnt zwart wit foto`s nog mooier te maken !


Gr Michel





13 opmerkingen:

  1. Snap niet dat je die foto's eigenlijk wilde weggooien!!! Zitten hele mooie bij zoals o.a. het geweizwammetje, het hert en de das.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Michel, die eerste en die van de muggen zijn prachtig.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zwart-wit fotografie is toch een kunst op zich. Jouw suggestie is zeker het proberen waard.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful selection of images Michel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW ! Ik ga voor het Geweizwammetje, Koeienoog, Pinksterbloem en de Das!!!!
    Heel bijzonder ook zijn de dansende vliegjes.
    Zwart-wit kan heel erg mooi zijn, dat laat je hier wel zien.
    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Michel,

    Zeker de moeite waard, niet alle opnames kunnen mij bekoren vooral de opname van het hert vind ik wat teveel zwart, maar er zitten hele mooie tussen zoals het watervalletje, het geweizwammetje, het betraande koeienoog, de muggen, maar vooral de opname van die das geeft geeft heel mooi het mysterieuze sfeertje weer.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zwart-wit kan inderdaad heel mooi zijn. Vooral met foto's met veel contrast er in. Je laat hier een paar mooie voorbeelden zien. Vooral je muggenfoto springt er voor mij uit.

    Gr. René

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog niet zo veel ervaring met zwart/wit, maar kan het zeker wel waarderen.
    Toch vind ik niet alle foto's geslaagd, ben het met Ad eens dat het hert wel heel erg zwart is.
    Ik ga voor 4, 5 en 6. En o ja, de das!
    Groeten
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How I Got My Ex Husband Back...........

    I am Shannon by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after three(3) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address Makospelltemple@yahoo.com , have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me and after 2 days that i will have my husband back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my husband. Thanks for Dr.Mako. His email: Makospelltemple@yahoo.com OR. his phone number: +2348108737816.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello,
    I Read the article of a very great spell caster and it seems very helpful to me. I haven’t had the chance to have a proper relationship with my ex because we work together. This will be the final week or work and then I wont be around him constantly. Unfortunately, I broke one of the rules in the article and have been sleeping with him. Something I’m
    not proud of, especially since he has a girlfriend. Not to mention that she’s a girl he dated off and on for 3 years before he dated me.
    When I asked him why he kept sleeping with me even though he was in a relationship, his response was because I wanted it, and he wants me to be happy. But obviously what would make me happy would be to have him all to myself. That was when i read about dr alexzander on how he help people in saving their relationship and i was really despirate for his help. There were things in our relationship that were tough. We traveled for 4 months right in the beginning, and it was hard due to different expectations. When we returned our living situation was unstable which caused a lot of stress on my end. And when I ask why he didn’t give me a chance to make things better he said he gave
    me tons of chances. Oh, and he compared our relationship with his past. He says that things were great, and then they went bad really fast, and thats why his back with his ex. Because it at least took them years for things to get that bad. So i was very sad and disappointing and decided to contact this spell caster for help with tears running out of my
    eyes and Dr alexzander promised to make things right in my relationship and also assured me that my boyfriend is going to come back to me within 78hrs. At first i was shock and didnt believe him because i thought it was impossible to do. But i gave it a try and trusted him. Dr alexzander asked for my details and his, then guarantee me of his return. Truely my ex lover started calling me and also begging me to forgive him and that's his willing to give us a second chance, then promised me never to love any other woman apart from me. it all seem like a miracle to me till now. Dr alexzander. Words can't express how i feel right now. it been 2 month now since you casted that love spell for me and
    nothing have gone bad between us. his now caring more than ever and also the loving kind of Man i have ever wanted for myself in life. I thank you Dr alexzander for saving my relationship. Indeed you are the best. I want to use this media to share my testimony for the whole world to see and know that there is still hope in your broken relationship, No matter how bad it seems don't give up hope and also contact this man who saved my own. you can reach him through his website address http://alexzanderhightemple-com.webs.com or contact him direct with his email address alexzanderhightemple@gmail.com. I thank you dr alexzander for helping me and i will always share my testimony in every social media or place i may go to.
    (From United State Of America).
    Mrs Tracy Grilli.!
    https://tracygrilli.blogspot.com.tr

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, mijn naam is Elizabeth, ik ging door middel van een artikel en hoorde over een man genaamd Dr Bomoh. Ik heb last van breuk problemen met verschillende jongens. Ik moest contact opnemen met de betovering caster.Steve was op de rand van het verlaten van me voor een andere vrouw. maar ik bleef positief en geloven dat ik kon hem terug te hebben en hem te blijven. lo en zie Dr Bomoh geholpen me.Steve en ik gaan binnenkort trouwen. Dr Bomoh is zo'n aardige man, hij heeft me ook geholpen te stoppen mijn cardackarest probleem. Dankzij hem en dank aan God voor het geschenk aan hem gegeven. Als u geen enkel probleem hebben, contact met hem op deze e-mail: godbomohspirit@gmail.com

    Neem contact op met hem voor de volgende en zie de grote werk van Dr Bomoh:
    (1) Als u uw ex terug wilt.
    {2} Als u op zoek bent naar een baan
    (3) U wilt worden bevorderd in uw kantoor.
    (4) U wilt vrouwen / mannen lopen achter je aan.
    (5) Als u wilt een kind.
    (6) U wilt om rijk te worden.
    (7) die u wilt Marriage Spells krijgen
    (8) Verwijder Ziekte van uw lichaam Spells
    (9) Zakelijk spell
    (10) Loterij winnende nummers.
    (11) Bring Back verloren liefde
      en nog veel meer.......

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...