zondag 4 december 2011

Paddenstoel met Slakken eitjes !

November is bijna voorbij gegaan zonder fotografie net als heel de herfst trouwens ,wel heel veel mooie herfst foto`s gezien paddo`s in overvloed super !






COLOURS
            AND WHITE

Heb maar enkele uurtjes tijd gehad om naar het bos te gaan maar met wat geluk vond ik deze Paddenstoel met slakken eitjes aan het hoedje en tientallen  aan het mos rondom .Heb er een omgezet naar zwart wit en gespiegeld en ben er wel tevreden mee en hoef ik niet helemaal depressief de winter in :) grapje !!





7 opmerkingen:

  1. Hoi Michel,

    Wat leuk die slakkeneitjes aan de rand van de hoed. Ik heb al heel wat foto's van paddenstoelen met slakken zien voorbij komen, maar eitjes nog niet.
    Je hebt hem wel mooi strak in gekaderd, komen de eitjes goed tot hun recht.
    Ben je nu klaar om aan de winter te beginnen?
    Groeten, Gonnie
    Groeten,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Michel,

    I found your blog through Gonnie's blog. I like your pictures of the birds especially the ' "kuifmees" which we call chickadee or in french "Mésange" but we don't have this specie here in Canada.
    I love your mushroom pictures! I can't decide which on I like the most. They are both interesting in color or black & white.
    Thank you for sharing.
    Greetings from Canada, Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie waarneming. Een paddestoel met slakke eitjes. Heb het nog nooit gezien. Ik ga voor de kleurenfoto, die spreekt mij toch meer aan dan de zwart wit variant.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Michel
    Zelfs zonder de eitjes was dit al een mooie foto, spannende uitsnede.
    Maar mét eitjes is hij heleaal fanstastisch, de eitjes zijn een geweldige blikvanger, en natuurlijk ook een prachtige waarneming..
    groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie gevonden die eitjes, Michel. Maar het is bijna kerst in plaats van Pasen ;-)

    groeten
    Jowan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave plaatjes hoor!
    Het lukt me telkens niet een reactie terug te geven...
    Bedankt voor alle reacties op mijn blog!
    En de velduilen waren de hele dag niet gezien, wij dus ook niet, helaas.

    Gr! Jarno

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij houden ook van om foto's te paddestoelen hebben in onze blog in een ambt bij paddestoel foto's, maar geen ik tot nu toe heb slak eitjes gevonden ... gezien en gefotografeerd super klasse.
    Groeten Frank

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...