woensdag 26 oktober 2011

Kraanvogel oudjes !

kraanvogels
Duizenden Kraanvogels worden er deze dagen waargenomen rond de Peel !
Het zijn prachtige vogels om te fotograferen maar aangezien ik nog geen tijd gehad heb en denk ik ook niet krijg wil ik jullie toch een paar foto`s van februari dit jaar laten zien.
op het maisveld
en weg waren ze.

Wie weet zitten ze er nu weer bij !?





Er waren zeven Kraanvogels enkele dagen aan het rond dwalen in Ospel Limburg.
Toen wij ze gevonden hadden stonden ze een dikke honderdvijftig meter ver op een maisveld te ver dus maar aan de andere zijde van het veld kwam ook iemand spotten en toen die te dicht bij kwam vlogen de Kraanvogels op, naar onze kant en dat was mijn kans ,een betere kans krijg je bijna niet en met een 300 f4 en een 1.4  mag ik niet klagen dacht ik zelf ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...