zaterdag 31 maart 2012

Kiekis de movies !



Kiekis en beleefdelente is verstoort door de merel ,zie het laatste filmpje maar  hopelijk en net als vorig jaar komen de tortels begin volgend jaar terug en gaat het alsnog lukken !?



                                                        Klik op you tube voor groter beeld !



Omdat mede bloggers en ik zelf het wel leuk vonden de afwisseling met bewegende beelden, ga ik mijn simpel filmcammeratje mee nemen als ik op pad ga .

Het eerste kortfilmpje heb ik gemaakt bij de Bosuiltje in de wilg, de kwaliteit of eigenlijk de stabiliteit gaat hopelijk nog beter worden dus bij het kijken denk maar gewoon even dat de filmer aan parkinson lijd  :).





                                                      Klik op you tube voor groter beeld !



     Vanaf nu heet het :





Gr Michel





7 opmerkingen:

  1. Je gaat lekker met de Movie serie..;-) weer eens iets anders dan stilstaand beeld. Nog even oefenen en dan komt het vast en zeker goed voor elkaar..

    Fijn weekend, groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie worden de movie-stars? De merels, de tortels of de uiltjes?
    Leuke serie
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag blij zijn dat je niet echt aan Parkinson lijdt..
    Toch leuk gedaan,al moet ik eerlijk bekennen dat ik liever foto's zie.
    De uiltjes zijn wel heel erg schattig!
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foto`s zie ik ook liever maar soms zit het te ver of verscholen dan is een stukje film makkelijker om te laten zien wat je gezien hebt en natuurlijk ga ik eerst voor een mooie foto.

      Gr Michel

      Verwijderen
  4. Och wat zijn die jonge bosuiltjes toch schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Michel,

    Leuk die uiltjes maar net als Loes geef mij maar foto's, maar ja het jou keuze hoor.Succes ook daar mee.

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien Michel de jonge Bosuiltjes. Af en toe probeer ik ook wat te filmen met mijn fotocamera, maar 9 van de 10x vergeet ik het altijd.

    ben benieuwd wat je volgende film wordt.

    Gr,
    Remco

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...