donderdag 24 april 2014

Kiekis... deel 2 van beleef de lente met de koolmees


                                                                   
                                                                       het begin van de nestbouw !




De nestbouw is in volle gang, het nestmateriaal dat ik voor de mijn fotohut leg wordt achter mijn rug gebruikt voor een mooi zacht nestje !



 
                                                   


Bij het tweede filmpje is de camera iets naar boven geplaatst anders kijken we tegen de zijkant van het nestje aan en zien we verder niets dan mos en tevens is de invliegopening zichtbaar !









Inmiddels zijn ze gewend aan de camera en omdat mijn fotohut maar sporadisch door me gebruikt wordt kunnen ze in alle rust bouwen en hopen we op een snelle ei leg :)



                                      Wederom veel kijk plezier !


Gr Michel





2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...